Воскресенье, 19.05.2024, 06:30
Приветствую Вас Гость | RSS

Десантненська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Категории раздела
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 25
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Методична робота » Методична робота

Клас 8 ІІ семестр Урок №16 Практична робота №12
[ Скачать с сервера (2.01 Mb) ] 14.03.2017, 23:11

Клас 8 ІІ семестр

Урок №16

Тема. Практична робота №12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, перевірити навички створення програм з використанням циклів;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: інструктаж з ТБ, комп’ютери, підручник, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Американський винахідник Генрі Форд сказав:

Зібратися разом - це початок,

Триматися разом - це прогрес,

Працювати разом - це успіх!

Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху!

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування

  1. Який вигляд має блок-схема циклу з передумовою? Поясніть виконання цього циклу.
  2. Чи можуть команди тіла циклу з передумовою не виконуватись жодного разу? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
  3. Чи може виконання циклу з передумовою ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
  4. Що таке цикл в алгоритмі?
  5. Який вигляд має команда циклу з лічильником?
  6. Як виконується команда циклу з лічильником?
  7. Який вигляд має блок-схема циклу з лічильником? Поясніть виконання фрагмента алгоритму.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні у нас практична робота. Всім бажаю успіхів.

IV. Самостійне виконання завдань

Створити на робочому столі папку, яку назвати її своїм прізвищем та ім’ям.

Завдання . Створіть проект для розв’язування задачі: Відомі довжини сторін двох прямокутників. Обчислити площі прямокутників та порівняти їх. Визначити, чи є прямокутники квадратами. Визначити, чи вміститься один прямокутник усередину другого.

Послідовність дій в підручнику

V. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Швидко моргати очима, закрити очі та спокійно сидіти, повільно рахувати до 5-ти. Повторити 4-5 разів.

*Міцно замружити очі (рахуючи до 3), відкрити очі та подивитися вдалечінь (рахуючи до 5). Повторити 4-5 разів.

*Витягти праву руку вперед.Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки ліворуч та праворуч, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.

*Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перевести погляд вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

*В середньому темпі виконувати колові рухи очними яблуками ліворуч, та стільки ж праворуч. Розслабити очні м'язи, подивитися вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.

VIII. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія

  • Що нового ви сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Чи виникали труднощі?

ІХ. Домашнє завдання

Повторити раніше вивчений матеріал

Категория: Методична робота | Добавил: Админ
Просмотров: 261 | Загрузок: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz