Клас 8 ІІ семестр
Урок №16
Тема. Практична робота №12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.
Цілі:
- навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, перевірити навички створення програм з використанням циклів;
- розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: інструктаж з ТБ, комп’ютери, підручник, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до уроку
Американський винахідник Генрі Форд сказав:
Зібратися разом - це початок,
Триматися разом - це прогрес,
Працювати разом - це успіх!
Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху!
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
- Який вигляд має блок-схема циклу з передумовою? Поясніть виконання цього циклу.
- Чи можуть команди тіла циклу з передумовою не виконуватись жодного разу? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
- Чи може виконання циклу з передумовою ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
- Що таке цикл в алгоритмі?
- Який вигляд має команда циклу з лічильником?
- Як виконується команда циклу з лічильником?
- Який вигляд має блок-схема циклу з лічильником? Поясніть виконання фрагмента алгоритму.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні у нас практична робота. Всім бажаю успіхів.
IV. Самостійне виконання завдань
Створити на робочому столі папку, яку назвати її своїм прізвищем та ім’ям.
Завдання . Створіть проект для розв’язування задачі: Відомі довжини сторін двох прямокутників. Обчислити площі прямокутників та порівняти їх. Визначити, чи є прямокутники квадратами. Визначити, чи вміститься один прямокутник усередину другого.
Послідовність дій в підручнику
V. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Швидко моргати очима, закрити очі та спокійно сидіти, повільно рахувати до 5-ти. Повторити 4-5 разів.
*Міцно замружити очі (рахуючи до 3), відкрити очі та подивитися вдалечінь (рахуючи до 5). Повторити 4-5 разів.
*Витягти праву руку вперед.Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки ліворуч та праворуч, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.
*Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перевести погляд вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
*В середньому темпі виконувати колові рухи очними яблуками ліворуч, та стільки ж праворуч. Розслабити очні м'язи, подивитися вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.
VIII. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія
- Що нового ви сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Чи виникали труднощі?
ІХ. Домашнє завдання
Повторити раніше вивчений матеріал |