Воскресенье, 19.05.2024, 05:46
Приветствую Вас Гость | RSS

Десантненська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Категории раздела
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 25
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Шкільна бібліотека » шкільна бібліотека

Єдині вимоги
21.04.2017, 12:59

Єдині вимоги

Щодо збереження підручників:

1. Отримавши підручник, слід обов’язково обгорнути його.


2. Не треба перегинати підручник, класти в нього олівці та інші товсті предмети.


3. Не слід загинати куточки на сторінках підручника.

4. Не можна малювати і писати в підручнику.

5. Якщо випаде сторінка обов’язково слід підклеїти її, якщо необхідно – переплести книгу.

6. Перед тим, як здати книгу до бібліотеки, необхідно привести її в належний стан.

7. У кінці навчального року необхідно здати всі підручники в бібліотеку.

8. Актив класу в кінці навчального року повинен виставити оцінки учням за збереження підручників.

9. Якщо підручник загублено чи зіпсовано учнем, батьки повинні купити новий підручники.

 

 Правила користування бібліотекою 

Користування бібліотекою безкоштовне.
Бібліотека обслуговує користувачів:
- на абонементі (видача друкованих видань додому);
- у читальній залі (користувачі працюють з літературою та іншими документами, які не видаються додому).

 Права та обов’язки користувачів:


♦ користуватися інформацією про склад бібліотечних фондів через довідково-пошуковий апарат;
♦ отримувати консультаційну допомогу в пошуку та виборі джерел інформації;
♦ використовувати довідково-бібліографічний апарат: каталоги, картотеки;
♦ одержувати бібліотечно-бібліографічні та інформаційні знання, навички й вміння самостійно користуватись бібліотекою, книгою, інформацією;
♦ отримувати в тимчасове користування документи із фондів бібліотеки не більше ніж на 12 днів. Термін користування документами на прохання користувача може бути продовжений, якщо на них відсутній попит інших користувачів;
♦ брати участь у роботі бібліотечної ради;
♦ висловлювати свої пропозиції щодо покращення роботи бібліотеки дирекції школи.

 Користувач зобов’язаний:


♦ Не виносити з бібліотеки книги, які не записані у формулярі.
♦ Бережливо ставитись до друкованих творів та інших носіїв інформації, які отримують з фонду бібліотеки (не робити в них помітки, не підкреслювати, не виривати і не загинати сторінки).
♦ Користуватися цінною, в єдиному примірнику, літературою, довідковими виданнями тільки в читальному залі.
♦ При одержанні друкованих видань та інших документів з бібліотечних фондів читач повинен переглянути їх у бібліотеці і у випадку знаходження пошкоджень або дефекту попередити про це бібліотечного працівника, який зробить на них помітку. В іншому разі відповідальність за виявлені у книгах дефекти несе користувач.
♦ У разі пошкодження або втрати документа користувач, за домовленістю з бібліотекою, повинен замінити його аналогічним документом чи документом, визнаним рівноцінним, або відшкодувати його ринкову вартість. Розмір відшкодування визначається бібліотекою.
♦ Не порушувати порядку розстановки літератури у фонді відкритого користування.
♦ Користувачі у бібліотеці мають дотримуватися тиші, порядку.

Шкільна бібліотека реалізує такі завдання:


• Якнайповніше сприяти реалізації державної політики в галузі освіти.
• Інформаційно забезпечити всі аспекти навчально-виховного процесу освітнього закладу в засвоєнні програмних та факультативних знань, самоосвіті школярів 
• Виховання інформаційної культури учнів, постійного їх прагнення до пошуку інформації, свідомого, осмисленого добору інформаційних джерел, формування навичок систематизації та особистісної оцінки інформації.
• Навчання школярів технологій користування бібліотеками всіх типів.
• Сприяння вихованню гармонійної, морально досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов'язку, відкритої для інтелектуального, духовного і творчого розвитку.
• Інформаційне забезпечення особистісних потреб користувачів у дозвіллєвій (рекреативній) діяльності. 
• Формування авторських програм читацького розвитку школярів, виховання свідомого, вдумливого, грамотного читача з високим рівнем бібліографічної культури.
• Усебічне сприяння підвищенню фахової майстерності педагогів, озброєння їх знаннями сутності сучасних освітніх та виховних технологій; педагогізація батьківської громадськості шляхом популяризації педагогічної літератури та надання інформації про неї.
• Створення комфортного бібліотечного середовища; реформування бібліотеки в таку, яка б включала як традиційні, так і сучасні носії інформації, мультимедійні технології тощо.

Функції шкільної бібліотеки:

Освітня:

♦ Озброєння школярів методами пізнання й аналізу теоретичних положень основ наук; навичками систематичної роботи з джерелами інформації.
♦ Формування в шкільній бібліотеці фонду літератури за основними галузями знань, який би якнайповніше задовольняв освітні потреби і запити школярів, забезпечував можливість їхньої ефективної індивіду¬альної освітньої та групової діяльності. 
♦ Співпраця шкільного бібліотекаря з педагогічним колективом.
♦ Долучення шкільної бібліотеки до розв'язання навчальним закладом прямих функцій навчання.

Соціальна:

♦ Допомогти учню у формуванні ціннісно-світоглядної орієн¬тації в час глибоких змін, що відбуваються в суспільстві; психологічної стійкості; уміння жити в гармонії з суспільством, природою, самим собою.
Інтелектуальна:

♦ Формування інтелектуального потенціалу держави, творчої, гуманістично орієнтованої особистості, здатної реалізувати свої природні здібності й талант, вибудувати перспективу свого інтелектуального життя.

Самоосвітня:

♦ Сприяти пізнавальній діяльності - цілеспрямованій, систематичній, керованій самим школярем роботі, необхідної для вдоскона¬лення його освітнього та інтелектуального рівня; стимулювати цей процес; надавати консультації щодо організації самоосвітньої діяльності.
♦ Якнайповніше забезпечити потреби такого школяра в літературі, яка задовольняє його пізнавальні інтереси.

Культурологічна:

♦ Поглиблення знань читачів-школярів з історії культури, культурного розвитку українського народу, нації, людства; виробляти вміння розуміти історію та культуру, традиції та цінності свого народу.

Виховна:

♦ Патріотичне виховання, формування високого рівня правової культури та законослухняності учнівської молоді, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів.
♦ Моральне виховання, що передбачає прищеплення й розвиток моральних почуттів, наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.
♦ Трудове виховання, метою якого є формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря.
♦ Екологічне виховання, що передбачає формування високого рівня екологічної культури особистості, яка усвідомлює себе частиною природи і наділена почуттям відповідальності за неї як за національне багатство.
♦ Фізичне виховання, метою якого є утвердження здорового способу життя, повноцінного фізичного розвитку особистості.

Інформаційна:

♦ Повноцінне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу; повноцінне методичне забезпечення навчально-вихов¬ного процесу; інформування батьківської громадськості; систе¬матичне ознайомлення читачів з традиційними і нетрадиційними носіями Інформації; вивчення інформаційних потреб та запитів читачів, їх повноцінне задоволення, інформаційний сервіс шкільної бібліотеки.

Категория: шкільна бібліотека | Добавил: Админ
Просмотров: 239 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz